VÄLKOMMEN HIT

Hej!
 
Den här bloggen har jag skapat för att jag fick önskemål om att skriva ner recept på GI-mat som jag har testat, och det finns inget hellre jag vill göra än att inspirera andra till att börja ett hälsosamt liv. Men för att inte en massa recept ska komma ivägen och störa min "riktiga" blogg www.sumpens.blogg.se så har jag skapat den här som en backup! Här kommer jag att skriva ner recept jag har testat eller som jag tycker låter bra, och det kanske även kommer in lite andra inspirationsbilder och sådant också! Jag tänker inte lägga ner onödig tid på att fixa design och sådant här, utan mer fokusera på det viktiga. :)
 
För att ni inte ska behöva gå in på 2 olika bloggar varje dag så kommer jag att skriva på min ordinarie blogg när det har hänt någon nyhet här, eftersom att den här bloggen inte kommer att uppdateras lika ofta.. Jag hoppas att det finns folk som inspireras och gillar den här idén, välkommen tillbaka! :)
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0